tisdag 12 maj 2009

Sluta snusa!

Förra sommaren började jag snusa igen strax innan vi skulle på semester till Abisko och Lofoten efter att hållit uppe 1 år. Varför? Jag vet inte, men nu har jag bestämt mig för att sluta igen. Bestämdce mig förra veckan på tisdag lkl 22.30. Många kanske undrar om det är svårt. Jag tycker inte det om man bara bestämt sig, men det är djävligt plågsamt; svettningar, yrsel, irritation, hjärtklappning, saknad, ångest osv, men om man klarar allt detta är så är det inga problem och man känner sig nöjd och upplever efter ca en vecka frihet. Ekonomiskt är det naturligtvis en mycket god investering, vilket kanske inte är så dumt i dessa ekonomiskt kärva tider. Så våga sluta snusa, om du varit så djävla dum som mig att du överhuvudtaget börjat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar